Jak wykonać naszywki z własnym logo?

Chcesz, aby Twoja firma była rozpoznawalna na każdym kroku? Jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu jest odzież firmowa z wykorzystaniem naszywek z unikalnym logo. W artykule przedstawiamy trzy popularne metody zdobienia ubrań, które warto wziąć pod uwagę, decydując się na ten sposób promocji.

Haft komputerowy - precyzja i trwałość

Najbardziej trwałą i efektowną metodą zdobienia odzieży jest haft komputerowy. Cieszy się on dużą popularnością ze względu na dużą precyzję wykonania oraz szeroką gamę kolorów. Stosowany jest zarówno jako haft bezpośredni, a także w formie aplikacji, naszywek i emblematów. Haft komputerowy umożliwia znakowanie tkanin o różnej grubości, fakturze i składzie, dzięki czemu jest najpopularniejszą metodą pozwalającą na identyfikację odzieży firmowej i promocyjnej.

Flock i Flex – cena i efekt w jednym 

Alternatywą dla haftu komputerowego jest technika termotransferowa Flock i Flex. Polega ona na "przylepieniu" napisu lub logo wyciętego ze specjalnej folii barwnej lub odblaskowej na inny materiał – np. koszulkę, baner czy czapeczkę. Folia jest zgrzewana w bardzo wysokiej temperaturze, co daje trwałość każdemu wykonanemu elementowi. Zapewnia zarówno dobrą trwałość znakowania, jak również jego estetykę. Dzięki metodzie flock uzyskujemy ciekawy nadruk o aksamitnej fakturze, co pozwala na korzystne cenowo znakowanie niewielkich ilości odzieży.

Sitodruk – doskonały wybór dla dużych ilości

Trzecim rozwiązaniem wartym uwagi jest sitodruk – technika, która wywodzi się z tzw. malowania szablonowego. Umożliwia ona wykonanie zarówno jedno-, jak i wielokolorowych nadruków na tkaninie przy użyciu farby drukarskiej i specjalnie wykonanych matryc. Sitodruk sprawdza się szczególnie w przypadku dużych ilości odzieży firmowej do zdobienia, ponieważ tylko wtedy jego wykonanie jest opłacalne.

Każda z tych metod ma swoje zalety i będzie odpowiednia w różnych sytuacjach. Wybór najlepszej opcji zależy przede wszystkim od potrzeb Twojej firmy oraz ilości odzieży do reklamy. Pamiętaj, że dobrze przygotowane naszywki z logo mogą stać się doskonałą wizytówką Twojej firmy, a odzież firmowa sprawdzi się jako element promocji zarówno podczas różnego rodzaju wydarzeń, jak i w codziennej pracy.